dimecres, 12 de març del 2014

L'ESTUDI I EL LLEURE

Hola a tots de nou!!
Ho sento per no haver escrit, durant un temps, però és que tenia molts deures i examens, i quan tenia temps lliure no se m'acudia un tema del qual parlar. Ara ja ho he decidit. Parlaré de les extraescolars, i de la manera d'organitzar-se l'estudi.

Jo sóc una noia que fa moltes extraescolars, i té tots els dies ocupats, però en canvi, no és que tregui males notes. Si voleu que us ho digui, l'horari és aquest: dilluns i dimecres, rítmica, dimarts i dijous, judo, divendres, atletisme, i dissabte, esplai. Aquest és el meu horari extraescolars. Penseu-ho bé, quan voleu que estudi?? I a més, jo no és que tregui males notes.

Doncs us ho explicaré. Els dilluns i dimarts, només tinc temps d'estudiar al migdia una horeta, i a la nit, torno tard a casa, sopo amb els meus pares, i  dormir. Els dimecres i els dijous tinc més temps, però no us penseu que tampoc en tinc gaire, i els divendres i els dissabtes descanso i no faig deures. Total, que tots els deures del cap de setmana se m'acumulen per diumenge a la tarda. Penseu que tinc gaire temps? Perquè si és així aneu molt equivocats.

I d'on treus aquest temps per estudiar? I si no, per què treus bones notes? -em preguntareu-.
Doncs us ho diré: cada cop que estic a casa els meus avis avorrida i no puc mirar la tele i el mòbil (perquè també ho faig, no penseu que no), si tinc la motxilla faig deures. Una altra raó, és que a classe aprofito molt el temps, i si estàs molt atent, costa de creure, però no et cal estudiar tant. A més, si ens posen deures i tinc cinc minuts entre classe i classe, en lloc d'aixecar-me, o escric al bloc, o faig deures si ja tinc el llibre obert.

Així és com jo aprofito el temps. És un consell, com es diu el bloc, però és un consell que el podeu aplicar a la vida, o no fer-ne ni cas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada