dilluns, 17 de febrer del 2014

LA MÚSICA, UNA MODA

Hola a tots de nou!!!
Avui us vull parlar sobre la música. És un tema molt llarg i interessant, però jo us parlaré d'una petita part.
A tu et pot agradar la música, i els gèneres que vulguis, i perquè t'agradi un tipus de música que no és l'estil que s'escolta en la temporada, o que els teus amics no coneixen, tranquil, que com diuen, totes les modes tornen, i si no estàs a la moda en el sentit de la música, pensa que tu saps coses i coneixes coses, que ells no. Que no tot és música i ball.
Un altre tema del que us vull parlar és de les discoteques, on s'hi escolta la música molt forta, amb molts graus de decibels. La música fa mal a les orelles, les destrossa. Sé que és un lloc on t'ho passes molt bé balles molt i fas nous amics. Però hi ha un problema, a les discoteques s'hi ven droga i tabac, que com tothom sap, fa malbé el cos i la salut, i molta gent agafa càncer i mor, a causa de la droga. A vegades, per semblar més grans del que som, comencem a beure i a fumar, i pensem "jo ja sóc gran, puc fer el que vulgui, i com que els meus amics també ho fan...", i ens endinsem en aquest món, no gaire bo. A més a més, com més fumes i beus, més vell se't veu, i tens trenta anys, i sembla que en tinguis seixanta. Jo no he fumat mai ni vull fer-ho, i des de la meva inexperiència, no us ho recomano.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada