dijous, 29 de maig del 2014

LA VIDA I LA MORT

Hola de nou!!

Moltes vegades, tots nosaltres ens preguntem "Què és la vida? Què és la mort?"

Jo no tinc resposta. La resposta a la vida es podria dir que estem aquí gràcies als nostres pares. La nostra missió, no la sé. Això ja és depèn de les creences de cadascú, com tot. Hi ha gent que creu que la nostra missió és reproduir-se i augmentar l'espècie humana. Hi ha gent que creu que la vida només serveix si ets feliç ("living la vida loca"), o que cadascú neix per fer el que li agrada, etc. Jo sempre he pensat que la vida l'hem de viure al present i adaptar-nos a les noves circumstàncies, i que aquesta és la nostra missió.

En quant a la mort, jo no conec a ningú que hagi mort, i hagi tornat a la Terra per explicar-m'ho. Qui creu en Déu, dirà que Jesús sí que va ressuscitar, però l'han vist per poder-li preguntar com és la mort? No ho sé. És una mica com el tema de la missió a la vida, cadascú s'imagina el que vol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada